onsdag 1 november 2023

Vad händer hemma hos mig?

 Hejsan, kära läsare. Jag har konstaterat när jag studerat statistiken att jag faktiskt har några återkommande läsare och det är egentligen till er jag vänder mig idag. Jag tänkte skriva en kort uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu och vad jag planerar framöver.

Som ni kanske vet så blev jag med arbete i Mars och har arbetat heltid med att sortera olika sorters slaggprodukter från järnverket i Luleå. Men som det verkar nu så blir jag åter arbetslös lagom till jul. 
När det händer så kommer jag att försöka återfå lite fokus på mitt "bloggexpriment" jag har några ideér som jag inte riktigt har haft tid till just nu. bland annat tänker jag göra en version av manlyminutes mera inriktat på nordamerika då jag inser att jag aldrig kommer att bli rik på min svenska sida. underlaget är helt enkelt för litet för att jag ska ha en chans att få någon inkomst som innebär att jag ska kunna utveckla bloggandet. 
Jag har även en ide om att skapa en sida vid sidan om som handlar mer om mina specialintressen. (Det var egentligen det jag hade tänkt skriva om här men det har ju mest blivit olika aspekter på Autism och autismdiagnoser och vad det innebär.) 

Hösten har vart fylld med olika saker som jag vanligen tycker är rätt kul men min energinivå har vart alldeles för låg för att kunna njuta av det. Därför kommenterar jag inget utan jag lägger bara lite bilder nedan på vad som hänt senaste månaderna. Om du som läsare blir nyfiken så kan du lämna en kommentar så svarar jag gärna på dina frågor.

Plockat bär.
Hämtat vinterprydnad med sonen.

Arbetat en del
Fiskat lite med hunden.

Lunch i skogen


Passat på nån älg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jakt och Fiske som Avkoppling för Individer med Autism

I dagens hektiska samhälle är det avgörande att hitta sätt att koppla av och återhämta sig. För personer med autism kan jakt och fiske vara...