söndag 24 december 2023

God jul!

Hejsan ,tack för att du läser min blogg. Jag hoppas att din jul blir lika bra eller bättre än min. Jag håller just nu på med att fundera på bloggens framtid. Jag har väl en ide om hur jag skulle kunna göra den så mycket bättre, men mer om det kommer framledes. Jag hoppas att du gillar min blogg såpass mycket så att du kan tänka dig att bidra för att kunna utveckla sidan ytterligare. Eller kanske tycker du bara att jag förtjänar något extra. Om fallet är så så får du gärna bjuda mig på en fika; https://www.buymeacoffee.com/dampkanin 



God jul Önskar Manlyminutes-trollet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jakt och Fiske som Avkoppling för Individer med Autism

I dagens hektiska samhälle är det avgörande att hitta sätt att koppla av och återhämta sig. För personer med autism kan jakt och fiske vara...